قدردانی رییس و اعضای شورای اسلامی شهر هیدج از حضور حماسی مردم انقلابی

‍🔴 رییس و اعضای شورای اسلامی شهر هیدج در پیامی ضمن تشکر و قدردانی از حضور حماسی مردم ولایتمدار و انقلابی شهر هیدج در انتخابات ، موفقیت دکتر منصور علیمردانی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های ابهر ، خرم دره و سلطانیه را تبریک گفتند.

دراین پیام آمده است:

جناب آقای دکتر منصور علیمردانی
نماینده محترم منتخب دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه

حضور حماسه ساز مردم فهیم و ولایتمدار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انسجام ملی را به نمایش گذاشت و نشان داد که ملت بزرگ ایران در راستای ترسیم آینده ای زیباتر برای کشور عزیزمان عزمی خلل ناپذیر دارند و بی شک پیروز اصلی این میدان همانا مردم فهیم ما هستند که دست در دست هم نغمه اتحاد و وحدت را سرودند.

اینجانبان از حضور حماسی مردم ولایی، انقلابی و همیشه در صحنه شهر هیدج در انتخابات و همچنین از زحمات تمامی عوامل و دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهم و سرنوشت ساز تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب شاهد حل مشکلات معیشتی و اقتصادی و توفیق روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

افتخار کسب اعتماد مردم شریف، فهیم و قدرشناس را به حضرتعالی و تمام کسانیکه دل در گرو عزت این مردم و سرزمین دارند ، تبریک عرض نموده و صمیمانه از درگاه پروردگار متعال تندرستی، توفیق و سربلندی شما را در راه دشواری که در پیش دارید آرزومندیم.

⭕️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *