‍ 🔴 آغاز عملیات زیباسازی شهر هیدج در آستانه فصل بهار و نوروز ۱۴۰۳

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج، شهردار این شهر از آغاز اجرای عملیات زیباسازی شهر در آستانه فرارسیدن سال جدید و نوروز ۱۴۰۳ خبر داد .

مهندس کاظمی با اشاره به آغاز اجرای عملیات زیباسازی شهری اذعان داشت : یکی از راه های روح بخشیدن به کالبد شهر نصب المان ها ، نقاشی و رنگ آمیزی دیوارها و جداول ، تامین روشنایی و اجرای نورپردازی و …. در سطح شهر است که در همین راستا و اجرای طرح استقبال از بهار رنگ آمیزی جداول ، رنگ آمیزی سرعت کاه ها ، رنگ آمیزی ترافیکی ، لکه گیری آسفالت معابر ، رنگ آمیزی سطوح و مبلمان شهری، پایه های تابلوهای ترافیکی ، هرس، پیرایش و ساماندهی فضای سبز شهری ، اجرای نورپردازی ، نصب سفره هفت سین شهری و المان های مختلف از جمله اقدامات شهرداری هیدج در زمینه زیباسازی شهری و استقبال از بهار ۱۴۰۳ خواهد بود .

وی در ادامه تأکید کرد: نورپردازی شهر به خصوص در شب جلوه ی ویژه ای به نمای شهری می دهد . به همین منظور کار طراحی و اجرای نورپردازی بلوار اصلی شهر ، میادین و مجتمع خدماتی رفاهی لاله از ابتدای بهمن ماه آغاز گردیده و ادامه دارد.

شهردار هیدج در پایان خاطر نشان کرد : تمامی تلاش و کوشش مجموعه شهرداری هیدج علی رغم محدودیت ها و تنگناهای مالی براینست تا بهاری زیبا را در شهر هیدج شاهد باشیم و این امر میسر نخواهد شد مگر با همکاری و مشارکت عموم مردم عزیز هیدج و در نهایت امیدواریم در سایه همدلی و وفاق اجتماعی سال آتی پیش رو نوید بخش روزهای خوب و خوشی برای شهروندان و شهر عزیزمان هیدج باشد و شاهد شهری آبادتر و بانشاط از گذشته باشیم.


⭕️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *