نصب تابلوی نامگذاری معابر در شهرک شهید رجایی

🔹شهردار هیدج از نصب تابلوی نامگذاری معابر در تمامی خیابان ها و کوچه های شهرک شهید رجایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج: مهندس کاظمی بابیان اینکه در پی درخواست های مکرر شهروندان شهرک شهید رجایی درخصوص نصب تابلو شناسایی در معابر این شهرک، تمامی کوچه ها و خیابان های شهرک شهید رجایی دارای تابلو شد .

شهردار هیدج بیان داشت : بسياری از معابر شهرک مذکور فاقد تابلوی نامگذاری بودند که در اين طرح شناسايی و تابلوی آن ها نصب گردید.

وی اظهار داشت: دسترسی مناسب، آدرس دهی درست و اعمال انضباط شهری از جمله اهدافی هستند که با نامگذاری تابلوهای معرف معابر این منطقه حاصل می شود .

به گفته وی برخی از تابلوهاي معابر شهر هم فرسوده شده است كه عمليات جايگزين كردن تابلوهای جديد در اين معابر نيز در دستور كار اين شهرداری قرار دارد.
مهندس کاظمی افزود: در اين راستا و با توجه به بازديد اخير که به همراه اعضای شورای شهر از معابر صورت گرفت، تاكيد بر نصب تابلوی معابر در معابر فاقد تابلو انجام شد.
کاظمی همچنین اظهار كرد: باتوجه به اینکه ورودی های شهر هیدج در جاده ترانزیت و آزادراه فاقد تابلوی خوش آمدگویی می باشد، شهرداری اقدام به تهیه و ساخت ۴ عدد تابلوی خیرمقدم گویی نمود که به زودی عمليات نصب این تابلو ها نيز آغاز می شود.

شهردار هیدج از شهروندان در خواست كرد: در صورت شناسايی معابری كه نامگذاری نشده باشد و يا نام اين معابر نامناسب باشد می توانند با ارائه درخواستی موضوع را به اين شهرداری اطلاع داده تا پس از بررسي های لازم به كميسيون نامگذاری ارجاع داده شود و نسبت به تهيه تابلو نامگذاری و يا تغيير نام معابر اقدام لازم انجام گيرد.

⭕️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هیدج

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *