نظارت و بازدید مهندس کاظمی شهردار و آقایان موسوی منش و حسینی اعضای شورای شهر هیدج از نحوه اجرای فونداسیون پروژه پایه پرچم

در روز 26 تیر 1402، شهردار محترم هیدج، مهندس کاظمی، به همراه آقایان موسوی منش و حسینی، اعضای شورای شهر، به نحوه اجرای فونداسیون پروژه پایه پرچم نظارت و بازدید کردند.

در روز 3 تیر، شهردار محترم هیدج، مهندس کاظمی، به همراه آقایان موسوی منش و حسینی، اعضای شورای شهر، به نحوه اجرای فونداسیون پروژه پایه پرچم نظارت و بازدید کردند.

این بازدید با هدف بررسی صحت و سلامت اجرای فونداسیون پروژه و اطمینان از رعایت استانداردهای مربوطه انجام شد. مهندس کاظمی و اعضای شورای شهر با دقت به بررسی جزئیات فنی و کیفی اجرای فونداسیون پرداختند.

در این بازدید، مهندس کاظمی تأکید کرد که اجرای صحیح و استاندارد فونداسیون از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه تلاش‌ها برای اطمینان از پایداری و ایمنی ساختمان انجام شود. او همچنین تشکر خود را از تلاش‌های تیم پروژه و پیمانکاران برای اجرای صحیح این بخش از پروژه بیان کرد.

آقایان موسوی منش و حسینی نیز در این بازدید به بررسی جزئیات فنی پروژه پرداختند و نظارت خود را بر روی اجرای صحیح و استاندارد این بخش از پروژه اعمال کردند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *