قدردانی شهردار هیدج از مشارکت و همیاری مردم با شهرداری برای خدمات رسانی بهتر در جریان بارش برف اخیر

شهردار هیدج: اکثر پروژه‌های عمرانی دردست اجرای شهرداری طی سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر عباس عسگری، عضو شورا: نبود بخشداری و مرکزیت سیاسی مشکل جدی برای شهر هیدج است.

رئیس شورای اسلامی شهر: موفقیت شورا در گرو اتحاد، هماهنگی و همدلی است

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز ملی حمل و نقل

دکتر امیدی: شهرداری هیدج با ابلاغ وزیر کشور از درجه ۵ به ۶ ارتقا یافته و رده چهارمین شهرداری استان زنجان قرار گرفت

کد خبر: 1166 | تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲:۵۶ - پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | بدون نظر | چاپ این مطلب چاپ این مطلب |

قربانعلی نقی‌لو، عضو شورای شهر هیدج: تکریم ارباب رجوع و شفاف سازی امور شهرداری از اهداف اصلی حوزه مدیریت شهری است

تکریم ارباب رجوع ، شفاف سازی امور شهرداری براساس مستند سازی و تسریع در انجام وظایف محوله از اهداف اصلی حوزه ی مدیریت شهری می باشد.

مهندس نقی لو عضو کمیته فناوری و اطلاعات شهرداری و عضو شورای اسلامی شهر هیدج با بیان اینکه شفاف سازی امور اداری براساس مستند سازی و انجام وظایف محوله و سرعت در پاسخگویی به درخواست های شهروندان در راستای تکریم ارباب رجوع از وظایف اصلی شهرداری می باشد عنوان داشت:
حجم بالای مکاتبات اداری و گردش نامه ها در شهرداری وجود یک سیستم‌ نامناسب مکاتبات اداری و استفاده از سیستم کاغذ بازی باعث اتلاف زمان، صرف انرژی بیشتر و افزایش هزینه ها می شود که همین امر سبب گردید سامانه اتوماسیون اداری با هدف ارتقای بهره وری در سیستم، افزایش امنیت در مکاتبات، تکریم ارباب رجوع، سرعت پاسخ گویی به مراجعه کنندگان و افزایش دقت در جمع آوری و ثبت اطلاعات در شهرداری هیدج راه اندازی شود .
حذف قابل ملاحظه ای از مکاتبات کاغذی ،ثبت ونگهداری سوابق درحجم کمتر، برداشته شدن دفاتر حجیم اندیکاتوراز دبیرخانه ،به حداقل رسیدن توقف ، اشتباه ، تکراروبیهوده کاری درعملیات ثبت اسناد ومدارک ، مدیریت متمرکزوایجاد شفاف سازی در مراحل گردش مکاتبات ونامه ها ، مدیریت ونظارت دقیق بر عملکرد کارکنان ومهم تر از همه صرفه جویی در کاغذرا از ویژگیهای و فواید اتوماسیون اداری برشمرد وگفت انجام اتوماسیون ، بوروکراسی اداری را کاهش وسرعت پاسخگویی را افزایش داده است .

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به راه اندازی سامانه ۱۳۷ شهرداری عنوان داشت: با توجه به گسترش فزاینده ابزارهای ارتباطی برپایه IT و دسترسی آسان شهروندان به سیستم مخابرات از قبیل تلفن ثابت و همراه و امکانات رایانه ای و اینترنتی و با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی استفاده از تکنولوژی‌های ساده و در دسترس جهت تسهیل در این ارتباط از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده که در همین راستا شهرداری هیدج سامانه ای را راه اندازی نمود که به انجام سریع ودقیق امور شهری با نظر مستقیم و مشارکت فعال شهروندان می پردازد و ساکنین شهر را نسبت به محیط زندگی خویش وارد عرصه مدیریت می نماید.
این رویکرد در حوزه مدیریتی دارای برکات و فواید ویژه ای در مدیریت شهری است که از جمله به ایجاد مرکز هدایت و کنترل ، ساماندهی فوریت های خدمات شهری ، شناخت مسایل و مشکلات مردم در حوزه شهری و برقراری پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان را می توان نام برد.

مهندس نقی لو در ادامه تصریح نمود: واحد دریافت پیام‌های مردمی ۱۳۷ شهرداری هیدج با هدف دریافت دیدگاه‌ها و نقطه نظرات شهروندان در خصوص مدیریت شهری و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیریت شهری راه اندازی شد که این واحد درخواست های مردمی را از طریق سیستم صوتی دریافت می نماید .

در حال حاضر این سامانه در راستای اصول شهروند مداری بصورت ۲۴ ساعته در خدمت شهروندان عزیز می باشد.

l3
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است

ارسال نظر


آخرین اخبار